Zastosowanie olejków eterycznych
Olejki eteryczne stały się wyjątkowo popularne w ostatnim czasie. Wynika to głównie z tego, [...]
Jednym z celów działań marketingowych jest nie tylko przyciągnięcie nowych klientów, ale również utrzymanie tych starych. Dzięki regularnym zamówieniom można budować długotrwałe relacje. W przypadku takich kontrahentów często przekazuje się im różnego rodzaju gadżety promocyjne. Ma to za zadanie nie tylko przypomnieć o istnieniu przedsiębiorstwa, ale również spełnić marketingową zasadę wzajemności. Klient chętniej wrócić do przedsiębiorstwa, jeśli otrzyma coś od niego. Jednak ważnym jest również wybór odpowiednich materiałów reklamowych – kolejna smycz czy odblaskowa opaska na rękę to tylko bezużyteczne gadżety, które nie mają większej wartości dla przyjmującego podarunek. Oto lista pięciu popularnych gadżetów, które są pożądane przez kontrahentów.
Mimo że pendrive z logo firmy to dosyć oklepany prezent, wielu ludzi wyznaje zasadę, że więcej znaczy lepiej. Dlatego obdarowani pendrivem, zwłaszcza dobrej firmy, korzystają z niego intensywnie. To mały gadżet, którego popularność nie słabnie. Nie ma się co dziwić – na rynku brakuje alternatywy dla szybkiego i kompaktowego przenoszenia danych, jeśli nie korzysta się z Internetu. Dlatego też obdarowani zawsze będą dobrze wspominać prezent, a co za tym idzie ich lojalność wobec przedsiębiorstwa wzrośnie. To przełoży się na faktyczne wyniki.
Dużą popularnością zaczynają cieszyć się również te przenośne źródła energii. Ważna jest jednak w tym przypadku jakość prezentu. Jeśli zepsuje się on po kilku razach pozostawi to niesmak i negatywne emocje wobec przedsiębiorstwa. Dlatego wybrać urządzenie lepszego producenta. Powerbank Xiaomi zachwyci swoją funkcjonalnością i z pewnością będzie udanym gadżetem firmowym przekazanym do kontrahentów. Ważnym jest także duża wytrzymałość urządzenia tego typu – nie ma obaw, że przestanie działać po kilku dniach użytkowania. Ważnym jest również, że powerbank Xiaomi może być przydatny nawet kilka razy w tygodniu. Za każdym razem kontrahent będzie przypominał sobie o przedsiębiorstwie.
Kubki z logo są częstym prezentem firmowym. Zarówno dla pracowników, jak i kontrahentów. Aby jeszcze bardziej przyciągać wzrok, można zaprojektować kilka śmiesznych rysunków. W końcu w biurze liczba kubków na kawę nigdy nie jest wystarczająca.
W okresie końca roku częstym prezentem są kalendarze książkowe. Mają one wiele zalet pod względem marketingowym. Po pierwsze, są używane cały rok i wielokrotnie w ciągu dnia. Po drugie, mają bardzo elegancki wygląd. To bardzo atrakcyjny podarek, który nie wymaga dużego nakładu kosztów. Co więcej, można go rokrocznie powtarzać i nikt nie będzie zwracał uwagi na małą kreatywność w przygotowaniu gadżetów reklamowych.
Długopisy z firmowym logo to oczywiście sztampowy gadżet reklamowy. Fakt jest jednak taki, że długopis znajdują zastosowanie w każdym biurze. Dodatkowo szybko wędrują do kolejnego właściciela, który być może zwróci uwagę na nadrukowane logo. Dzięki temu działanie marketingowe będzie podwójne.
Olejki eteryczne stały się wyjątkowo popularne w ostatnim czasie. Wynika to głównie z tego, [...]
Sadzenie drzew na całym świecie jest najskuteczniejszą i najtańszą strategią w walce ze [...]
Fundacje pomocy osobom chorym na raka oferują różnorodne wsparcie pacjentom dotkniętym [...]
Dodaj komentarz