cebulaRoślina ta jest tania i łatwo dostępna. Powinniśmy ją spożywać codziennie – jest źródłem witamin A, B, PP i C.

na-odpornoscJeśli przygotujemy nasz układ odpornościowy na nadejście zimy to powinniśmy przetrwać ten groźny czas.

szkodliwe-jedzenieWiele osób nawet nie podejrzewa cze jakieś jedzenie, które z pozoru nie powinno być szkodliwe to takim jest! Czy nie piłeś nigdy mocnej herbaty z cytryną?

dieta-ciezarnaW tym okresie każda kobieta powinna się wzmacniać dodatkowymi dawkami witamin i pierwiastków, bo to z nich maleństwo będzie czerpało siłę.

ziemniakiZiemniaki w pół godziny po zjedzeniu podnoszą nam poziom cukru we krwi o około 20 procent.

witaminy 2Hiperwitaminoza tą witaminą może wystąpić jedynie przy suplementacji syntetyczną witaminą.

wit1Witamina K można ją znaleźć w szpinaku, sałacie, brokułach, przetworach mlecznych i jajkach, ale może też być syntezowana przez bakterie jelitowe i regenerowana w wątrobie.

owoc-granatuPo pierwsze zacznijmy od podstaw, aby smacznie spać trzeba zapewnić odpowiednia przerwę między posiłkiem a położeniem się spać.

herbata3Kawa i herbata podbiły świat, zastanówmy się, jakie wady i zalety mają te napoje. Ostatnie badania udowodniły, że picie herbaty zapobiega nowotworom.

dieta-drobZa najzdrowsze i najbardziej odżywcze uważa się mięso z indyka i gęsi. Mięso to jest zalecane osobą z problemami zdrowotnymi jak również osobom będącym na diecie.